• bold
  • brave
  • unique
  • iconic
  • effective
Aan het laden...
Sinds 2017Brand Identity
HealthyDog
Een nieuw merk hondenvoer. Gebaseerd op een mooie, vooruitstrevende formule. Volgens een gezond en natuurlijk recept. Want gezond leven begint bij gezond eten. Met Healthy Dog geef je het beste aan je beste vriend.

Een blanco canvas

Uitvraag

Deze opdrachtgever speelde met het concept voor een nieuw merk hondenvoer, anders dan alle andere merken toen op de markt. Gezond en volgens natuurlijk recept, zonder kunstmatige toevoegingen. De opdracht aan RSLT: geef Healthy Dog een gezicht en bedenk een merk identiteit en een verpakkingslijn.

02

Onze aanpak

Maak een huisstijl die vriendelijk oogt en onderscheidend is van de gevestigde merken. Qua beeldtaal spelen grote foto’s de hoofdrol: geen geijkte portretten, maar actieve en gelukkige honden in een natuurlijke setting.

De Healthy Dog lijn is inmiddels gegroeid naar zes smaakvarianten, wordt internationaal gedistribueerd en heeft nu ook een receptuur voor Healthy Cat. Kijk eens op www.healthydog.be

Marketing strategyBrand Identity
Smoel geven