Vastgoed promotie, een vak apart
Iedere makelaar zal het beamen: “locatie, locatie, locatie”. Vastgoed promotie is dus sterk gerelateerd aan gebiedspromotie.
Bouwen aan een merk
Ook project-ontwikkeling is net als merken bouwen. Het mooie is dat het merk vaak nog helemaal gevormd kan worden. Maar hoe zorg je voor een geloofwaardig verhaal? Dat passend is? En hoe voorkom je de typische clichés?
Jouw doelgroep vinden en binden
RSLT heeft al sinds 2008 ervaring met de promotie van vastgoed projecten. Sterker nog, we zijn juist onderscheidend in moeilijkere projecten of markt-omstandigheden.
Meer uit marketing
Maximale commerciële potentie. Met goed marktonderzoek en een rake marketing strategie. We weten hoe je een verhaal aan een plek verbindt, hoe een plek laden vanuit DNA. En ja, dat gaat verder dan alleen een huisstijl (zie deze casus)!
Co-creatie ontwikkeling
Al in een vroeg stadium helpt RSLT potentiële klanten te binden aan jouw project. Door advertising, placemaking of via een co-creatie-proces verbinden we geïnteresseerden aan je merk, project en product, als ambassadeurs of kopers.
Promotie
We maken verkoopmiddelen die aansluiten bij jouw doelgroep en presenteren die op een verrassende manier. Denk aan een opvallende campagne. Video’s, gelikt of juist lekker naturel. Of fijn leesbare verkoop-documentatie, brochures en magazines.
Artist impressions
Die maken we niet zelf, maar we kennen de specialisten en weten hoe ze aan te sturen. RSLT laat jouw product daardoor maximaal tot z’n recht komen. We maken exterieur beelden die passen bij de doelgroep en de interieur beelden zijn huiselijk en hebben de juiste stijl.